Kominek.



  • W tym pomyśle chciałbym poruszyć kwestię dodania rozbudowanego elementu zwanego kominkiem. Najprościej mówiąc, braku dość mocno elementu, który jest nie tylko użytkowy, a także ozdobny. Ciepło, transport, komunikacja i wiele innych zastosowań, które kryje kominek postaram się opisać poniżej. 🙂

    Funkcje kominka:

    • Spalanie niepotrzebnych przedmiotów – Z czasem dojdziemy do momentu, w którym posiadać będziemy przedmioty, których nie będziemy mogli sprzedać, albo przekazać innej osobie, a miejsce w bagażach jest ograniczone. Według mnie powinna zostać oddana możliwość spalania większości przedmiotów. Ułatwi to wszystkim nad zapanowaniem nad swoim nieużywanym ekwipunkiem. 😆

    • Transport – Wewnętrzna sieć transportowa z wykorzystaniem połączeń kominkowych. Jednak, żeby nie iść na łatwiznę i nie kopiować w słowo w słowo z HP, zastosować możemy w kominku portal. Coś na wzór stawianych portali w grach przez magów, jednak w obrębie kominka z wykorzystaniem super magicznego przedmiotu. No chyba, że zerżnie się 1do1 rozwiązanie z HP. 🙂

    • Przygotowywanie posiłku – A czemu nie? W grze nie ma głodu ani pragnienia, lecz czemu nie pójść w stronę pozytywnych i negatywnych bonusów na wzór eliksirów?

    • Przygotowywanie eliksirów – W jakimś miejscu trzeba przygotowywać eliksiry, a miejsce nad ogniem w kominku to idealne miejsce dla takich rzeczy. 🙂

    • Ogrzewanie – Kojarzycie funkcjonowanie kominka w Simsach? Gracz mógł do niego podejść i się ogrzać. I dokładnie takie same działanie to miałoby. Gracz takim działaniem otrzymywałby bonus energii na 10 – 15 minut, zaś dane pomieszczenie w przypadku rozpalonego kominka, generowałoby bonus do energii w wysokości 10%. Ot prosta i fajna rzecz.

    • Walor wizualny – Funkcja przyszłościowa. Co gdyby w przyszłości, gracze byli w gildiach, albo mieli własne domy, w których mogliby mieć kominek i ten właśnie kominek mógłby być indywidualnie dostosowywany do tego co chciałby gracz. Rzecz jasna to tylko opis, ale niektórych taki opis i możliwość mogłaby cieszyć. Zmiana kolor płomienia, wykonania, ozdób. Wiele możliwości, które mogłyby ucieszyć oko. 🙂

    Oto kilka możliwości zastosowania kominka, które mogłyby lekko urozmaicić rozgrywkę. 🙂



  • Zajerza mi Shakesem, to tylko moje zdanie, bo coś p;odobego tam jest, tylko nazywają lochem 😉



  • @Detainee
    Jeżeli chodzi o spalanie przedmiotów jestem za! Mam w kufrze skladniki czy tez eliksiry, których nie używam i tylko zajmują miejsce.
    Transport. Tez dobry pomysl, mozna by bylo wprowadzić, że za pomocą zaklęcia rozpalic ogien i z hp rzucic proszek fiuu, ktory mozna kupic w Londynie oub znalezc w jakiejs lokacji (moze cos nowego na bloniach? Doswiadczenie plus proszek fiuu, oczywiście nazwe mozna zmienic)
    Dodatkowe bonusy też sa ciekawym rozwiązaniem, ale ja bym poszła raczej w tym kierunku, ze rozniecajac ogien w krótszym czasie możesz odzyskać troszeczke energii. (Chyba ze to o to chodziło, a ja inaczej zrozumialam)
    Co do eliksirów, tutaj chyba bym byla na nie. Mamy nieuzywana klase więc po co robic eliksiry nad kominkiem?
    To chyba tyle w tym temacie.



  • @Nexos
    Nie wiem co to za badziew. 🙂 Podobne to nie to samo. 😆

    @Butlerka
    W kwestii eliksirów. W szkole nie. Ale kto powiedział, że całe życie spędzisz w szkole? Rozgrywka nie opiera się tylko na tym, aby wieczność spędzić w jednej lokacji, a ruszyć w świat. 😜 A skoro ruszyć to musi być miejsce, w którym będzie można rozpalić ogień i przyrządzić eliksir. Ognisko, Kominek, Aparatura Alchemiczna. Dużo wariantów, dużo do wyobrażenia. 😄



  • @Detainee
    Jeżeli chodzi o inne lokacje niż szkoła to jestem, jak najbardziej za 😉 fajnie by było, jak mozna bylo wybrac sobie kim się chce byc dalej i pod tym kątem miec szersze wyposażenie w domu xD


Zaloguj się, aby odpowiedzieć
 

Użytkownicy online