Gra właśnie wystartowała!
Osoby które zarejestrowały się przed startem dostały konto premium na 2 tygodnie i mają na starcie 20 dni "codziennego logowania" - do sprawdzenia w "Twoja Postać".
Krótko o grze:
Przede wszystkim: gra nawiązuje do HP, ale ze względu na prawa autorskie nie korzystamy z nazw własnych, mam nadzieję, że nie będzie to dla Was problemem.
W grze dostępnych jest kilka lokacji głównych: Sierociniec, Londyn, Wioska i Szkoła, a w każdej z nich znajdują się miejsca/lokacje poboczne. Szkoła została podzielona na kilka mniejszych części, ze względu na ilość lokacji pobocznych.
Po wykonaniu zadań w Sierocińcu i zakupach w Londynie, ruszamy do Szkoły Magii, gdzie na razie będzie toczyła się główna akcja Po przydziale do domu, pojawiają się lekcje, mamy do zaliczenia 7 klas, każda składa się z 5 lekcji: Zaklęć, Zaklęć Obronnych, Eliksirów, Zielarstwa i Magicznych stworzeń. Lekcje stworzeń i eliksirów mogą trwać kilka dni, podczas których musimy co określony czas wykonać akcje zgodnie z instrukcją np. zamieszać eliksir.
Po ukończeniu lekcji poznaną umiejętność możemy rozwijać w zakładce Umiejętności, przeznaczając na nie złoto i Punkty Nauki (przyznawane co każdy poziom). Z kolei umiejętności pozwalają nam łatwiej znajdować składniki do eliksirów/warzyć eliksiry/rzucać mocniejsze zaklęcia.
Zdobywanie złota i doświadczenia:
-
Zamknięty korytarz/Pociąg/Londyn-Park - zwrócić uwagę na to, że ilość złota i doświadczenia które dostajemy spada w ciągu dnia, im więcej chodzimy, tym mniej pozytywnych rzeczy dostajemy Pełne "odnowienie" lokacji to 24h.
-
Mroczny Las - tutaj mamy dostępne wyprawy, do których potrzeba towarzyszy i znajomości zaklęć
-
Pojedynki - z potworami i innymi graczami w Klubie Pojedynków
** Gnom - Chatka Gajowego - do pokonania powinny wystarczyć kopniaki i dobra strategia
** Topielec - Jezior - z nim poczekajcie, aż nauczycie się podstawowych zaklęć
** Troll - Wioska/Górska jaskinia - j.w. tylko jest jeszcze mocniejszy
-
prace u Woźnego i w Pubie w Londynie - tylko pieniądze, nowe prace pojawiają się co 2h (każda parzysta)
Odnawianie energii:
- automatycznie (1 punkt co minutę), ale kiedy nie wykonujemy czynności
- spanie w lokacjach - musimy poczekać określony czas
- Eliksir Energii / Snu
Życie
- NIE odnawia się automatycznie, uważajcie na stratę całego paska, bo trafiacie wtedy do szpitala na dłuższy czas
- Sierociniec/Kuchnia, Londyn/Szpital, Szkoła/Wieża szpitalna
- Eliksir Życia / Snu
Miłej gry