v.0.1.14
- nowe menu
Dzięki, wygląda to dobrze Nie jestem przekonany do zwierząt, czym różniłyby się od mioteł? Może przydałaby się tabelka z plusami i minusami każdego rodzaju transportu. Portale i teleportacja grupowe też wyglądają podobnie, może portale powinny powstawać samoistnie na godzinę/dzień/tydzień?
Teleportację można by też wykorzystać w pojedynkach.
v.0.1.13
Event Halloweenowy właśnie dobiegł końca, a zwyciężczynią została @Tyna - gratulujemy! Całe podium wygląda następująco:
@Tyna - dynie: 76
@obliviate - dynie: 65
@Nympha - dynie: 48
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału!
Jak podobał Wam się pierwszy event?
Nie ma tu takich statystyk. Co poziom otrzymuje się Punkty Nauki, które przydziela się w konkretne(według swojego uznania) zaklęcia/eliksiry/składniki. One nadają właśnie siłę zaklęć, to ile eliksirów można wytworzyć za jednym razem. np. Każde 100% eliskiru to 1 eliksir. Mając dajmy na to podniesiony poziom na 200% danego eliksiru, gwarantuje to nam wytworzenie 2 sztuk. Gdy mamy np. 220% gwarantowane 2szt + 20% szansy na kolejną 3 sztukę. Podobnie jest z szukaniem składników do eliksirów.
Punkty Nauki poza nowym poziomem, można zyskać pijąc Eliksir Mądrości, czy w Pokoju Życzeń.
Mechanika KP jest trochę inaczej skonstruowana i zależy od poziomu jaki prezentuje dane zaklęcie, ponieważ tutaj walka opiera się w głównej mierze na walkach zaklęciami. Od ich siły zależy jak sobie radzimy z danym przeciwnikiem i ile obrażeń mu zadajemy. Jedynie losowością pozostają uniki, mamy na nie 30% szansy. Polecam samemu spróbować walki i się przekonać.
Ten system działa na tej zasadzie, ponieważ są eliksiry i one uzupełniają paski o mniejsze wartości punktów, zależne od rodzaju eliksiru. Dodatkowo w szkole jest możliwość (po ukończeniu odpowiednich lekcji) tworzyć własne eliksiry, więc dodawanie energii/życia nie jest jakieś bardzo czasochłonne. Można również przesyłać sobie z graczem przedmioty(jeżeli znajduje się z nim w tej samej lokacji), więc zawsze można od kogoś kupić/pożyczyć/dostać etc. eliksir.